Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Інженер-фахівець із стандартизації, сертифікації і якості (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Р</strong><strong>ибалка </strong><strong>Діана</strong> <strong>Юріївна</strong></p>
    <p> <strong> ( </strong><strong>Diana Y</strong><strong>. </strong><strong>Rybalka</strong><strong> )___________________</strong></p>
    <p><strong>Особисті дані:</strong></p>
    <p>Дата народження: 08.06.1981р.</p>
    <p>Місто: Харків/ Старокостянтинів</p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Ціль</strong><strong>:</strong> </p>
    <p>Отримання вакантної <strong>посади</strong> <strong>інженера/фахівця із стандартизації, сертифікації і якості </strong>(<strong>безпечність та якість готової продукції, впровадження НАССР та інші стандарти/схеми)</strong><strong> з адекватною оплатою праці та умовами роботи</strong><strong>.</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <ul><li><strong>Повна вища</strong> - Харківський національний технічний університет сільського господарства ім.П.Василенка – м.Харків</li></ul><p><strong>Додаткова освіта:</strong></p>
    <ul><li>Пройшла такі курси навчання:</li></ul><ul><li>ü За темою: «Оновлення СУБХП у відповідності до версії 5.1 схеми сертифікації FSSC 22000 (Аналіз змін Додаткових вимог та нові документи – «Керівництво: «Культура безпечності харчових продуктів», «Керівництво по очищенню транспортних резервуарів»). «Вимоги нової версії стандарту ISO 22000:2018»</li></ul><p>Після успішного складання іспиту присвоєна кваліфікація </p>
    <p>«Внутрішній аудитор FSSC 22000»;</p>
    <ul><li>Вебтренінговий курс «Біобезпека та біозахист» проведений інститутом біохімії ім.О.В.Палладіна, з отриманням сертифікату;</li><li>Брала участь у ІV-ій міжнародній науково-практичній конференції «Якість і безпека харчових продуктів», яка була проведена національним університетом харчових технологій, з отриманням сертифікату;</li><li>Курс навчання «Актуальні зміни в законодавстві для підприємств харчової галузі», з отриманням сертифікату;</li><li>Курс навчання «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів у відповідності до вимог міжнародної схеми сертифікації FSSC 22000 </li><li>(Version 6.0), за результатами тестування присвоєна кваліфікація: «Внутрішній аудитор згідно вимог ISO 19011:2018»,з отриманням сертифікату;</li><li>Пройшла семінар-тренінг за темою: «Системи управління якості у відповідності до ISO 9001:2015», з отриманням сертифікату;</li><li>Пройшла підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти Національного університету харчових технологій за програмою для керівників, професіоналів і фахівців підприємств кондитерської та харчоконцентратної галузі на тему: «Менеджмент безпечності харчових продуктів. Принципи НАССР.</li></ul><p> ISO 22000:2018. Внутрішній аудит за ISO 19011:2018» із спеціальності «Менеджмент», з отриманням свідоцтва про підвищення кваліфікації.</p>
    <ul><li>ü Курс навчання «Все про алергени: вимоги законодавства та міжнародних стандартів»;</li></ul><ul><li>ü Курс навчання «Маркування харчової продукції: актуальні вимоги воєнного часу та законодавчі перспективи"»</li></ul><ul><li>ü Курс навчання «Харчове законодавство – 2024: вимоги, ключові зміни, перспективи».</li></ul><p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <ul><li><strong>Ø </strong><strong>фахівець із стандартизації, сертифікації і якості </strong></li></ul><p><strong>(січень 2022р і по теперішній час)</strong></p>
    <p>ТОВ «Старокостянтинівцукор» - м. Старокостянтинів</p>
    <p>(цукрове виробництво)</p>
    <p>Функціональні обов'язки:</p>
    <ul><li>Розробка та впровадження документації по міжнародним стандартам ISО/ TS 22002-1:2019; ISO 9001/ 22000/ 19011/ 17025/схемі FSSC 22000 (v.5.1-6.0).</li></ul><ul><li>Організація роботи (процесів) з планування, розроблення, удосконалення та упровадження систем менеджменту безпечності та якості харчової продукції (оцінювання ризиків та інше).</li></ul><ul><li>Підготовка керівних документів, які стосуються категорій та кодування, сертифікації продукції, управління процесами якісного виробництва, підвищення якості виготовляємої продукції. </li></ul><ul><li>Організація та проведення вибіркових перевірок/інспекцій та внутрішніх аудитів структурних підрозділів щодо реалізації ними програм, заходів з підвищення якості продукції. </li></ul><ul><li>Надання відповіді на запити та звернення керівних органів, відповідних центральних та регіональних органів виконавчої влади стосовно ведення роботи щодо управління якістю виробничих процесів, організації стандартизаційної і сертифікаційної діяльності.</li></ul><ul><li>Оформлення опитувальних листів щодо закупівлі виготовленої продукції.</li></ul><ul><li>Надання відповідей на отримані скарги/ рекламації від покупців.</li></ul><ul><li>Координування роботи персоналу, розподіляти обов’язки у відповідності до міжнародної схеми сертифікації FSSC 22000 (v.5.1/6.0)</li></ul><ul><li>Проведення внутрішніх навчань персоналу.</li></ul><ul><li>Надання звіту вищому керівництву про результативність та придатність СМБХП. </li><li>Ø <strong>Завідувач лабораторії /сировинної/</strong></li></ul><p> (липень 2021р – грудень 2021р)</p>
    <p>ТОВ «Шепетівський цукровий комбінат» - м. Шепетівка</p>
    <p>(цукрове виробництво)</p>
    <p>Функціональні обов'язки:</p>
    <ul><li>Ведення вхідного контролю сировини.</li><li>Контроль та управління автоматизованою лінією приймання сировини.</li><li>Організація проведення ремонтів устаткування.</li><li>Контроль проведення вчасної повірки обладнання.</li><li>Організація роботи та розподіл завдань підлеглого персоналу.</li><li>Розробка інструкцій по експлуатації обладнання.</li><li>Розробка робочих інструкцій для персоналу.</li><li>Контроль санітарного стану в лабораторії.</li><li>Введення даних (показників аналізу) в електронний документообіг.</li><li>Проведення внутрішнього навчання персоналу.</li></ul><p><strong>Бухгалтер І кат.</strong></p>
    <p> (липень 2011р – червень 2021р)</p>
    <p>ПАТ «ДПЗКУ» «Білоколодязький елеватор»- смт. Білий Колодязь, Харківська обл.</p>
    <p>(приймання та зберігання зернових та олійних культур)</p>
    <p>Функціональні обов'язки:</p>
    <ul><li>Створення наказів на відрядження .</li><li>Нарахування заробітної плати.</li><li>Робота в системі Клієнт-Банк.</li></ul><ul><li>Ведення авансової звітності.</li>
    <li>Ведення обліку розрахунків з покупцями та замовниками, з постачальниками та підрядниками.</li>
    <li>Облік Дт та Кт заборгованості.</li>
    <li>Ведення первинного документообігу, складського обліку, обліку ПММ.</li>
    <li>Касове обслуговування.</li>
    <li>Документальний супровід інвентаризацій.</li>
    <li>Здача звітності до відповідних органів через комп’ютерні програми.</li>
    <li>Надання відповідної звітності до керуючого апарату (корпорації).</li>
    </ul><p><strong>Професійні навички:</strong></p>
    <ul><li>Розробка та впровадження документації по міжнародним стандартам ISО/ TS 22002-1:2019; ISO 9001/ 22000/ 19011/ 17025/схемі FSSC 22000 (v.5.1-6.0) сертифікації;</li></ul><ul><li>оформлення презентацій для внутрішнього навчання персоналу підприємства щодо виконання вимог схеми сертифікації;</li></ul><ul><li>знання вимог законодавства та міжнародних стандартів для підприємств харчової галузі;</li><li> ведення бухгалтерського, податкового обліку;</li><li> ведення касової книги;</li><li> ведення складського обліку;</li><li> ведення обліку взаєморозрахунків;</li><li> розрахунки заробітної плати, лікарняних, компенсацій;</li><li> робота з первинною документацією;</li><li> оформлення довіреностей / податкових накладних / прибуткових і видаткових накладних / прибуткових і видаткових касових ордерів;</li><li> проведення інвентаризацій;</li><li> складання авансових звітів;</li><li> складання актів звірок;</li><li> знання бухгалтерського та податкового законодавства;</li><li> знання системи «Клієнт-Банк»;</li><li> знання бухгалтерських проводок;</li><li> знання 1С 8, 1С 7.7, «Бест-Звіт», «Ліга-закон», «Клієнт-банк», Медок.</li><li>робота в багатозадачному режимі; </li></ul><p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p> Відповідальність, порядність, відвертість, акуратність, креативність, висока концентрація уваги та працездатності, вміння сходитися з людьми, із почуттям гумору, готовність та здатність до самонавчання, аналітичний склад розуму, прагнення до постійного вдосконалення, стресостійкість та пунктуальність. Вміння працювати з великим об'ємом інформації. Маю знання та досвід роботи в цукровій промисловості та в роботі по прийманню та зберіганню с/г культур. Наявність прагнення до досягнення позитивного результату у виробничому процесі. </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Д</strong><strong>одаткові відомості:</strong></p>
    <p>Готовність до переїзду: так</p>
    <p>Можливість відряджень: так.</p>
    <p>Посвідчення водія категорії « B »; « С »</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Інженер-фахівець із стандартизації, сертифікації і якості







    Jobs.ua рекомендує переглянути: