Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Помічник бухгалтера (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong> РЕЗЮМЕ</strong></p>
    <p><strong>Мартин Наталія Богданівна</strong></p>
    <p><strong>Мета</strong>: працевлаштування на посаду помічника бухгалтера</p>
    <p><strong>Контактний телефон</strong>: 097 220 82 86</p>
    <p><strong>Дата народження:</strong>
    15.04.1977 р.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p>1995-2000 рр. Український державний лісотехнічний університет, економічний факультет за спеціальністю «Облік та аудит» з кваліфікацією спеціаліста «Економіста бухгалтерського обліку і аудиту».</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p>1996 р. – Фірма «АФЕКС». Посада: секретар-референт.</p>
    <p>1996-2001 рр. – ТзОВ фірма «Любомир-Будмонтажресурс». Посада: заст.гол.бухгалтера.</p>
    <p>2001-2014 рр. – ТзОВ «Будмонтажресурс». Посада: головний бухгалтер.</p>
    <p>2015-2021 рр. – знаходилася в декретній відпустці.</p>
    <p>2023р.-ТзОВ «Левмарк», посада касира-бухгалтера.</p>
    <p>2024р.-ПП «Мокоша», відділ логістики.</p>
    <p><strong>Посадові обов’язки:</strong></p>
    <p>- Ведення обліку основних засобів</p>
    <p>- Авансові звіти (відрядження, господарські витрати)</p>
    <p>- Здійснення розрахунків зі співробітниками фірми (зарплата, відрядження, господарські</p>
    <p> витрати)</p>
    <p>- Виписка довіреностей, ведення журналу реєстрації довіреностей</p>
    <p>- Підготовка документації для оформлення кредитів, проведенні тендерних закупівель</p>
    <p>- Формування банківських виписок<br />
    - Звірка з кредиторами і дебіторами підприємства<br />
    - Збір та обробка внутрішніх даних підприємства</p>
    <p>- Оформлення та ведення обліку прихідної документації.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Ознайомлена та мала практику:</strong></p>
    <ul><li>Ведення бухгалтерського обліку підприємства в програмі 1С Бухгалтерія</li><li>Нарахування зарплати, відпускних, укладання контрактів з працівниками</li><li>Контроль за належним оформленням та робота з первинною документацією (Акти виконаних робіт, накладні, податкові накладні та інше), укладання договорів з контрагентами</li><li>Складання та подача електронної звітності в органи ДПС, до Пенсійного фонду та інші соціальні фонди</li><li>Робота в програмі Клієнт-Банк</li><li>Здійснення контролю за дотриманням податкового, трудового, господарського законодавства</li><li>Співпраця з контрагентами по укладених договорах</li><li>Кадрове діловодство, участь у перевірках контролюючих органів.</li></ul><p> </p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p>Відповідальність, порядність, гнучкість, вміння працювати у колективі. Готова вдосконалюватись і вчитись, щоб підвищувати свій професійний рівень.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: