Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Адміністративний асистент, Помічник, Оператор 1С, Діловод (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 9 рок. 6 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • діловод ГО "Будуємо Україну разом" <p>- Підготовка та ведення реєстру договорів, листів, наказів, посвідчень волонтерів</p>
    <p>- Підписання договорів в системах електронного документообігу</p>
    <p>- Формування архіву електронного та паперового</p>
    <p>- Управління в консоль адміністратора Google: ведення корпоративних пошт - cтворення, видалення, доступ до спільних дисків, календарів.</p>
    <p>- Закупівля офісних меблів, канцелярських та господарських товарів.</p>
    <p>- Приймання, реєстрація та розподіл вхідної кореспонденції та внутрішньої документації.</p>
    <p> - Оплата оренди офісу та ін. послуг</p>
  • Адміністратор офісу БО "БФ Право на захист" <p>- Збір, систематизація та зберігання документації.</p>
    <p>- Організація побуту регіональних офісів ( Львів, Луцьк, Рівне, Тернопіль).</p>
    <p>- Закупка канцелярії, обладнання, господарських товарів, техніки для офісів.</p>
    <p>- Відправка та ведення реєстру вихідної кореспонденції.</p>
    <p>- Подача на оплату та контроль вчасної оплати рахунків за оренду приміщень, інтернету, комунальних послуг, тощо.</p>
    <p></p>
  • Секретар-референт, адміністратор офісу, менеджер з адміністративної діяльності ТзОВ "Барком" <p>- Планування робочого часу керівництва</p>
    <p>- Організація зустрічей та нарад</p>
    <p>-Розподіл електронної пошти, вхідних дзвінків та кореспонденції</p>
    <p>- Організація відряджень керівника- бронювання квитків та готелей</p>
    <p>- Господарське забезпечення офісу</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Адміністративний асистент, Помічник, Оператор 1С, Діловод







Jobs.ua рекомендує переглянути: