Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
Керівник відділу продажу ТОВ «Свідіс Україна» <p>- формування роботи відділу продажів під стратегічну мету компанії;<br />
- керування продажами та бюджетування;<br />
- участь у складних перемовах;<br />
- виховання та супровiд менеджерiв на усiх бiзнес-етапах ;<br />
- організація та проведення навчальних тренінгів для співробітників;<br />
- участь в плануванні, запуску та координації роботи нових напрямків діяльності / товарів;<br />
- консалтингові послуги з удосконалення технологічних процесів на СТО;<br />
- робота з впровадження та просування передових технологiчних процеciв кузовного ремонту;<br />
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;<br />
- вивід на ринок України нових продуктів;<br />
- участь у формуванні "on-line" каталогу;<br />
- участь в організації виставок і інших маркетингових заходах;<br />
- підготовка презентацій, рекламних матеріалів та каталогів.<br />Досягнення: Ствоення ефективного відділу продажу. ПIдпис контрактів з мережею ЗІПАВТО (корпорація УкрАвто), Автосиметрія, Нанопротек, Аеліта, Арія Моторс, Авторесурс. Розвиток МС ТМ Nason. За підсумками 2019 року темп прирісту 28% та дебіторська заборгованість менше 7%. 2020 рік темп прирісту 11%. 2021 рiк перевиконання бюджетних показникiв.</p>
Керівник відділу продажу ТОВ «Барви Швидкості» <p>- формування вiддiлу з "0";<br />
- підготовка заходів щодо входу на промисловий об'єкт;<br />
- аудит окремих дiлянок промислових підприємств;<br />
- консалтингові послуги з удосконалення технологічних процесів;<br />
- робота з впровадження та просування технологій на виробництво;<br />
- успішна участь в тендерах, у тому числі ЕТМ;<br />
- вивід на ринок України нових продуктів та технологічні процеси;<br />
- активна участь в плануванні, запуску та координації роботи нових напрямків діяльності / товарів;<br />
- керування продажами та бюджетування в напрямямку;<br />
- підбір, мотивація і проведення навчальних тренінгів для співробітників;<br />
- участь в організації виставок та інших заходах;<br />
- підготовка презентацій, рекламних матеріалів та каталогів;<br />
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;<br />Досягнення: Пiдписання контрактів з виробництвом АВТОЗАЗ, ГП «Антонов», ГП «ЗАВОД 410 ГА», ПАО «КВБЗ», ГП «НАРЗ», ГП «ШРЗ» ПАО «СПЕЦТЕХСКЛО». Системні заходи щодо просування технологій KWH Mirka.</p>
Директор з розвитку ГП «Автограф» <p>- стратегія просування нових брендів;<br />
- планування продажів і бюджетування;<br />
- робота по розвитку, веденню, аналізу і систематизації клієнтської бази;<br />
- оптимізація і моніторинг реалізації інвестиційних проектів;<br />
- моніторинг конкурентного середовища;<br />
- організація та проведення навчальних тренінгів для співробітників;<br />
- розробка і контроль цінової політики;<br />
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;<br />
- участь в організації виставок і інших маркетингових заходах;<br />
- підготовка презентацій, рекламних матеріалів та каталогів.<br />Досягнення: оптимізація бізнес-процесів, просування на ринок нових ТМ Jeta Pro, Quick Line, WDK, приріст об'єму продажів 27 % за підсумками звітного 2014 року.</p>
Керівник відділу маркетингу ТОВ "Столичне" <p>- розвиток мережі за напрямком ЛФМ;<br />
- побудова довгострокових стосунків з партнерами;<br />
- стратегія просування нових брендів;<br />
- планування та бюджетування;<br />
- формування портфеля продуктів;<br />
- контроль роботи дистриб'юторів;<br />
- контроль за ефективним використанням інвестицій;<br />
- організація та проведення навчальних семінарів для співробітників;<br />
- дослідження і аналіз ринку та відстежування діяльності конкурентів.<br />Досягнення: просування на ринок ТМ Profix, приріст об'єму продажів на 17%.</p>
Керівник напрямку МКР та ЛФП Autodistribution Ukraine ТОВ «Форма Партс» <p>- планування продажів і бюджетування напряму;<br />
- формування портфеля продуктів;<br />
- автоматизація бізнес-процесів компанії;<br />
- участь у формуванні "on-line" каталогу;<br />
- перемови та пiдпис контрактів з постачальниками;<br />
- налагодження особистих контактів з крупними оптовими клієнтами;<br />
- контроль роботи філій, дистриб'юторів;<br />
- реалізація мережевого концепту AD кузов;<br />
- моніторинг по оптових каналах принципів територіального ділення;<br />
- контроль за ефективним використанням інвестицій;<br />
- участь у створеннi та виведення на ринок нового бренду компанії;<br />
- організація і проведення повчальних заходів для співробітників;<br />
- розробка та контроль цінової політики в напрямку;<br />
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;<br />
- розробка і реалізація проекту «Glass express».<br />Досягнення: збільшення об'єму продажів в 3 рази за пiвроку. Участь у створеннi бренду ТМ FPS. Реалізація проекту «Glass express».</p>
Регіональний менеджер ТОВ "Альтаір-К" <p>- формування і розвиток торгівельної мережі з «0»;<br />
- планування та організація продажів на пiдзвiтній території;<br />
- контроль роботи торгівельних представників дистриб'ютора;<br />
- «тренінг у полях» з торгівельними представниками;<br />
- моніторинг діяльності конкурентів;<br />
- виведення на ринок нового бренду компанії;<br />
- створення та впорядкування бази кліентів та маршрутів;<br />
- системний аналіз роботи торгівельних представників і "store check";<br />
- ведення "пріоритетного роздріба";<br />
- управління дебіторською заборгованістю.<br />
Досягнення: програма преміювання торгівельних представників дистриб'ютора, збільшення продажів з оптового каналу. Збільшення долі присутності на ринку за весь період роботи до 35%. Укладання договорів з мережею гіпермаркетів «Нова лінія», «Епіцентр», «Ашан».<br /></p>