Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Провідний бухгалтер по заробітній платі (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 18 рок. 6 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Начальник відділу організації праці та заробітної плати Salateira <p>Нарахування та виплата зарплати (від 500 співробітників) Нарахування та <br />виплата відпускних, лікарняних листів та компенсаційних виплат. <br />Формування та подання заявок в ПФУ. Довідки про доходи співробітників. <br />Консультування та пояснення співробітникам щодо нарахованих доходів. <br />Формування та подання статистичної звітності (1-ПВ місяць, квартал. <br />3-борг місячна); Об’єднаний звіт( і по ФОП(електронний кабінет) і по <br />ТОВ(медок). Розрахунок індексації. Формування та інвентаризація <br /> резерва відпусток. Формування таблиць для виплати зарплати/аванса. <br />Формування та виплата платежів по зарплаті та виконавчим листам. Робота<br /> в клієнт банку. Комунікація з менеджерами банку згідно зарплатних <br />проектів. Звірка оборотних відомостей по рахунках 66; 6411;642;651; <br />471; 6853;378. Рознесення банківських виписок. Звіти в виконавчі служби <br />по виконавчим постановам. Формування бюджету по блоку зарплати. Робота в<br /> ЗУП, УТП, BAS, Клієнт-банк, Медок, електронний кабінет, сайт ПФУ, <br />платформа Вчасно.</p>
  • Бухгалтер ТОВ "Мамаміа" <p>Блок заробітної плати. Нарахування, виплата, проведення заробітної </p>
    <p>плати, компенсаційних виплат, виконавчих листів, відпусток, лікарняних </p>
    <p>листів. Формування та подання звітності в Медок та електронному </p>
    <p>кабінете.( 1-ПВ, Об’єднана звітність) Формуровання та подача заявок в </p>
    <p>ПФУ. Формування та виплата відомостей по зарплаті через касу </p>
    <p>підприємства. Довідки про доходи співробітникам. Комунікація з банком </p>
    <p>щодо зп карт співробітників підприємства.Робота в клієнт банку, </p>
    <p>формування платежів, виписок.Ведення ділянки орендної плати та </p>
    <p>комунальних платежів. Контроль оформлення та дотримання сроків оплат </p>
    <p>договорів. Наявність актів, рахунків.Формування налогового кредита та </p>
    <p>зобов’язання. Формування декларації. Реєстрація податкових. </p>
    <p>Формування пакету документів для розблокування податкових.</p>
  • Начальник відділу праці та заробітної плати ТОВ "КиЇв Інвест Груп" <p>Ведення кадрового обліку в повному обсязі(формування особових справ, </p>
    <p> наказі прийом, звільнення, відпустки, переведення, заповнення трудових </p>
    <p>книжок)Підбір персоналу, проведення співбесід. Мотивація </p>
    <p>співробітників.Ділянка зарплати( від 300 співробітників) Нарахування і </p>
    <p>віпилата заробітної плати(банк і каса) Прогнозування(бюджетіровання) </p>
    <p>Довідки про доходи. Формування та подання статистичної звітності (1-ПВ </p>
    <p>місяць, квартал. 3-борг місячна); Об’єднаний звіт( і по ФОП(електронний </p>
    <p>кабінет) і по ТОВ(медок). Резерв відпускних, Штатний розклад, Формування</p>
    <p> структури підприємства.Звірка і контроль рахунків </p>
    <p>66(661,663),651,6411,642, 311,378,6853(виконавчі листи),301. Ділянка </p>
    <p>реалізації (покупці, постачальники): 3 підприємства(без ПДВ) рах.6851, </p>
    <p>361,311.1 підприємство(з ПДВ) рах. 6851,631,6442,6432,361,311.Ділянка </p>
    <p>основних засобів. Інвентарізація та облік ОС та МБП (рах.10,11) приход, </p>
    <p>списання, переміщення.Робота в 1С ЗУП8,2; 1С УТП, УПП, МеДок, Ел </p>
    <p>кабінет.</p>
  • Бухгалтер з заробітної плати ТОВ "Фармастор" <p>Розрахунок та виплата зп в ЗУП.(1100чел).Здача </p>
    <p>звітності(1-ПВ,ЕСВ,1ДФ,формування та подання заявок в ФССвПТ). </p>
    <p>Нарахування компенсацій при звільненні, відпустки, лікарняні листи. </p>
    <p>Формування відомостей для клієнта банку. Платіжки для податків. Каса. </p>
    <p>Звіряння рахунків бух обліку по зп. Відрядження, виконавчі листи. 1С 8.2</p>
    <p> Медок. Оформлення карток для співробітників. Довідки про доходи.</p>
  • Бухгалтер по заробітній платі ТОВ "Чистий світ" <p>Нарахування та виплата заробітної плати. Здача звітності із зарплати в </p>
    <p>ДПІ, статистику. Формування заявок у ФССВПТ. Нарахування та виплата </p>
    <p>відпусток, компенсаційних виплат при звільненні, мобілізовані </p>
    <p>співробітники, лікарняні листи, виконавчі листи, аліменти, авансові </p>
    <p>звіти, відрядження. Банк. Каса.Витяг довідок про доходи </p>
    <p>працівникам.Звіряння рахунків бух обліку.Оформлення та перевипуск </p>
    <p>зарплатних карток співробітників.Робота в клієнт-банку.</p>
  • Бухгалтер ЦО "Фокстрот" ТОВ "САВ-ДІСТРИБЬЮШН" <p>Ділянка зарплати. Робота в 1С 7.7 Рознесення наказів. Розрахунок та </p>
    <p>перевірка лікарняних листів, відпусток, відряджень, накази по </p>
    <p>мобілізації, Формування розрахунково-платіжних відомостей та відомостей </p>
    <p>на видачу зарплати. Займаюся оформленням та перевипуском зарплатних </p>
    <p>карток співробітників підприємства. Знайома з оформленням та поданням </p>
    <p>заявок до ФССВПТ. Займаюсь здаванням звітів до статистики, ЄСВ, 1ДФ, </p>
    <p>ФССВПТ.Витяг довідок про доходи.Вмію працювати в клієнт-банку (набір та </p>
    <p>відправка платежів).Формування каси та касових документів. Банк.Звіряння</p>
    <p> рахунків бух.обліку.Аліменти та виконавчі листи.Формування податкового </p>
    <p>кредиту та зобов'язання. Оформлення договорів.</p>
  • Бухгалтер НВ ТОВ "КСК-Інвест" <p>Розбираюсь у нарахуванні заробітної плати, маю великий досвід у </p>
    <p>формуванні та надсиланні звітів по зар. платі у програмі м.е.док. </p>
    <p>Володію навичками роботи у програмі клієнт-банк (відправлення платежів, </p>
    <p>перегляд надходжень, отримання виписок). Знайома із касовою дисципліною,</p>
    <p> складанням касових звітів, контроль за лімітом каси підприємства. Є </p>
    <p>досвід у складанні та обробці документів на відпуск продукції, а також </p>
    <p>наданих послуг (рахунок, накладна (акт), готівка накл.). Формування </p>
    <p>податкового кредиту та зобов'язання. Також володію навичками заповнення </p>
    <p>дорожніх листів. Випискою авансових звітів та видачі та контролю </p>
    <p>витрачання підзвітних сум. Вмію формувати та надсилати звіти до органів </p>
    <p>статистики (1ПВ, 11 МТП, 51 авто, 31 авто, 2ТР), податкову інспекцію </p>
    <p>(1ДФ, декларація з ПДВ). Впевнений користувач ПК.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: