Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Бухгалтер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 19 рок. 1 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Головний спеціаліст ТОВ "Смарт Бізнес Сервіс" <p>- ведення бухгалтерського та податкового обліку 4 підприємств (ТОВ);<br />- складання Декларацій по ПДВ, податку на прибуток, податку на землю, податку на нерухомість;<br />- складання фінансової звітності (ф.1, ф.2, ф.3, ф.4, ф.5);</p>
    <p>- складання статистичної звітності;</p>
    <p>-складання та проведення в обліку документів реалізації та податкових накладних;<br />- регулярне проведення звірок та складання актів звірок з контрагентами;</p>
  • провідний бухгалтер ТОВ "Воля-Кабель" <p>- контроль податкового кредиту по Компанії;<br />- перевірка та відображення в бухгалтерскому обліку вхідних податкових накладних та коригувань до них;<br />- складання та подача Декларації по ПДВ;<br />- нарахування доходів Компанії по послугам, наданим фізособам-абонентам по філіям у регіонах у разрізі послуг;<br />- контроль правильности відображення філіями доходів від продажу та оренди обладнання;<br />- контроль дебіторскої та кредиторскої заборгованості, формування резерву сумнівної заборгованості;<br />- списання простроченої дебіторскої/кредиторскої заборгованості;<br />- формуровання податкових зобов'язань і податкових накладних;<br />- участь у регулярних інвентаризаціях складів Компанії і партнерів;<br />- бухгалтерский супровід договорів комисії, складені з FMCG-компаніями<br />- облік видатків по актам виконаних робіт ві аутсорсингових підприємств;<br />- погодження заявок на оплату видатків;<br />- реєстрація вхідних податкових документів;<br />- формування податкового кредиту;<br />- робота з податковими накладними у М.Е.Doс, IFin, ЛИГА;<br />- складання актів зверок, претензій, актів взаємозаліку з партнерами та проведення їх в обліку;</p>
  • Бухгалтер відділу оренди юридичних осіб ДП Україна житло-сервіс <p>- проведення інвентаризації взаєморозрахунків з юридичними особами – орендарями по використанню та оплаті комунальних послуг і експлуатаційних витрат;<br />- контроль за правильністю нарахування використаних комунальних послуг;<br />- підготовка та супровід документів до судових інстанцій;<br />- складання актів звірок (в т.ч. по простроченій заборгованості);<br />- претензійна робота по зменшенню дебіторської заборгованості;<br />- складання актів виконаних робіт та податкових накладних;<br />- ведення переговорів з контрагентами</p>
  • бухгалтер ПП ... <p>повне ведення бухгалтерського обліку кількох ПП, складання звітності, наразування зарабітної плати, робота з банківськими операціями (платіжні доручення, банківскі виписки), каса підприємств, проведення інвентаризацій</p>
  • головний бухгалтер Київське міське відділення Антимонопольного комітету України <p>- повне ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності державного підприємства;<br />- бюджетне планування роботи підприємства у майбутніх періодах (складання бюджетних пропозицій та кошторисів видатків на майбутні періоди, штатних розписів);<br />- нарахування та виплата зарабітної плати;<br />- ведення касових операцій;<br />- робота з банківськими операціями (виписки, платіжні доручення, замовлення та здавання готівки);<br />- авансові звіти;<br />- складання та подача звітів до фондів, а також фінансової, податкової та статистичної звітності підприємства;<br />- проведення та документальне оформлення результатів інвентаризації;<br />- ведення головної книги;<br />- участь у процедурах проведення тендерів;<br />- ділове листування, ведення претензійної роботи;<br />- успішна взаємодія з контролюючими органами</p>
  • Бухгалтер Київський юридичний інститут МВC <p>- бухгалтерський облік ділянки "автогосподарство" (автомобілі, шини, АКБ, запасні частини, ПММ, ремонт та ТО автомобілів);<br />- робота з авансовими звітами;<br />- складання різноманітних кошторисів на надання послуг, проведення робіт;<br />- ведення касових операцій (оформлення прибуткових та видаткових касових ордерів, ведення касової книги);<br />- робота з банківськими операціями (складання платіжних доручень, замовлення та здавання готівки, оформлення документації);<br />- нарахування заработної плати та відображення нарахованих сум на рахунках бухгалтерського обліку;<br />- робота по зменшенню дебіторської та кредиторської заборгованості;<br />- облік ОЗ та ТМЦ (оприбуткування, списання, переміщення, амортизація);<br />- участь у проведенні щорічних інвентаризаціях;<br />- складання внутрішніх звітів, ведення претензійної роботи;<br />- взаємодія з контролюючими органами</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: