Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Менеджер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><b>Освіта: </b></p><p>- 1993-2003 рік – Авторський навчально – виховний комплекс «ДВЗ-ЗОШ» ? –??? ступенів міста Ужгорода Закарпатської області;нагороджена золотою медаллю «За особливі успіхи в навчанні».</p><p>- 2003-2008 рік – Закарпатський державний університет, економічний факультет, спеціальність «Облік і аудит». Кваліфікація – магістр з обліку і аудиту.</p><p><b> </b></p><p><b>Досвід роботи:</b></p><p>- Вересень 2005 року - травень 2007 року – промоутер - консультант рекламних акцій в торгових центрах Закарпатської області;</p><p>Функціональні обов’язки:</p><p>- здійснення мерчандайзингу;</p><p>- консультування покупців;</p><p>- проведення дегустацій та тестування продукції;</p><p>- складання звітів про здійснену роботу.</p><p>Досягнення:</p><p>Вирішення поставлених керівництвом задач в проведенні акцій; створення позитивного враження клієнтів про компанію, товари якої я представляю; усунення конкурентів аналогічної продукції; залучення широкого кола споживачів і в кінцевому результаті-підвищення попиту на рекламовану продукцію.</p><p>- Жовтень 2005 року – травень 2007 року – лаборант інженерно – технічного факультету Ужгородського національного університету, кафедра міського будівництва та господарства;</p><p>Функціональні обов’язки:</p><p>- виконання разом з викладачами планової навчальної роботи, участь у підготовці і проведенні лабораторних робіт, підготовці наочних посібників, естетичному оформлені робочих місць;</p><p>- надання допомоги викладачам у підготовці необхідного ілюстративного матеріалу та наочного приладдя для практичних і лабораторних робіт та участь в їх проведенні;</p><p>- надання допомоги науковим співробітникам кафедри, аспірантам, магістрам у підготовці та проведенні заліків та іспитів.</p><p>Досягнення:</p><p>Надання ефективної та швидкої допомоги викладачам та науковим співробітникам в проведенні навчального процесу та контролю знань студентів.</p><p>- грудень 2007 року – методист методичного кабінету при управлінні культури Закарпатської обласної державної адміністрації;</p><p>- Жовтень 2008 року – листопад 2010 – провідний економіст та бухгалтер ? категорії при централізованій бухгалтерії управління культури Закарпатської ОДА;</p><p>Функціональні обов’язки:</p><p>- фінансове планування, складання кошторисів для низки підвідомчих установ (бібліотек, театрів, філармоній);</p><p>- бюджетування;</p><p>- аналіз фінансової діяльності;</p><p>- контроль за діяльністю підвідомчих установ;</p><p>- оформлення касових документів та проведення розрахунків;</p><p>- складання договорів.</p><p>Досягнення:</p><p>Покращення роботи підвідомчих установ в зв’язку з ефективною організацією робочого процесу, швидким реагуванням на проблеми, що виникають. Удосконалення та систематизація економічної інформації в комп’ютеризованому вигляді. Відмінна оцінка моєї роботи керівництвом.</p><p>- Січень 2013 року – червень 2015 року – бібліотекар та вчитель недільної школи при Посольстві України в Туркменістані.</p><p>Функціональні обов’язки:</p> <p>- ведення обліку книг та періодичних видань в бібліотеці Посольства;</p><p>- організація та реалізація навчального процесу з учнями різних вікових категорій;</p><p>- режисування, організація та проведення тематичних музично-драматичних концертів та вистав.</p><p>Досягнення:</p><p>Залучення нових учнів до навчального процесу, поширення української мови та культури українського народу серед російськомовного населення.</p><p>- Квітень 2016 року – жовтень 2016 року - Провідний економіст методичного кабінету та централізованої бухгалтерії;</p><p>- </p><p>- 2017 – 2019 р.р. - ТОВ «Провідент Фінанс» економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.</p><p>Функціональні обов’язки: фінансове планування, оформлення касових документів та договорів тощо.</p><p><b> </b></p><p><b> </b></p><p><b>Інші навики та знання:</b></p><p>- ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Internet);</p><p>- Вільно володію українською та російською мовами; англійська та словацькі мови - середній рівень.</p><p>- Водій категорії «В».</p><p><b>Особисті якості:</b></p><p>Аналітичний склад розуму, працьовитість, наполегливість, бажання до навчання, цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, ініціативність, відповідальність, наполегливість, активна життєва позиція.</p><p><b>Шукаю віддалену роботу на неповний робочий день.</b></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: