Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Спеціаліст з тендерів (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <ul><li></li></ul><p><strong>Самойлова Анна Алексеевна</strong></p><p><strong></strong>Дата рождения:</p> <p>21 дек 1981</p> <p>Регион:</p> <p>Кривий Ріг, Покровський район</p> <p>вул.Кропивницького,45</p> <p><br></p> <p>Портфолио:https://www.instagram.com/annetta2903c<br></p> <p><b><br></b></p><p> <b>Ключевая информация</b></p> <p>Вміння працювати в команді</p><p>Здатність до навчання.</p><p>Навички забезпечення життєдіяльності офісу</p><p>Навички роботи з первинною документацією;</p><p>Навички роботи з оргтехнікою;</p><p>Навички роботи з електронною поштою;</p><p>Вільне володіння ПК, знання програм Word, Excel, Power Point на рівні просунутого користувача.</p><p>робота з програмами РROZORRO.GOV.UA, через систему електронних закупівель ZAKUPKI.PROM.UA, tender.me.gov.ua, ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", TENDERS.DTEK.COM оформлення пакетів документів на тендера, участь в торгах</p><p><b><br></b></p><p><b>Опыт работы</b></p> <p><b> </b></p><p><b><br></b></p><p><b>провідний інженер</b></p><p>Лют 2017 - по 01.03.2021 (4 роки 1 міс)</p><p><b>ТОВ "ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА"</b> </p><p> Промышленность и Производство </p><p>посадові обов'язки:</p><p>• оформлення перепусток для співробітників, на матеріали та обладнання і службові автомобілі на ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», ПАТ «ІнГЗК», ПАТ «Південний ГЗК», ПАТ «ЦГЗК», ПрАТ «Північний ГЗК» і т.д .;</p><p>• робота з програмами РROZORRO.GOV.UA, через систему електронних закупівель ZAKUPKI.PROM.UA, tender.me.gov.ua, ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", TENDERS.DTEK.COM оформлення пакетів документів на тендера, участь в торгах;</p><p>• здача звітів в ДТЕК Дніпрообленерго, Дніпропетровськгаз збут, ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», КП "Кривбасводоканал";</p><p>• організація медоглядів для співробітників офісу;</p><p>• оформлення необхідних документів і ведення переговорів для укладення договорів на послуги, по оренді;</p><p>• оформлення оренди землі;</p><p>• організація угод у нотаріуса;</p><p>• робота з різними службами міста;</p><p>• виконання особистих доручень керівника</p><p>• збір документів для оформлення ліцензій, санітарних паспортів;</p><p>• замовлення різних довідок в податковій, МВС, міністерство юстиції, виконкоми і т.д .;</p><p>• оформлення необхідних документів для укладання договорів з комунальними службами міста і т.п .;</p><p>• вирішення поточних питань.</p><p><b><br></b></p><p><b>офіс-адміністратор</b></p><p>Бер 2012 - Лют 2017 (5 років)</p><p><b>ТОВ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА»</b> </p><p> Промышленность и Производство </p><p>посадові обов'язки:</p><p>• підготовку офісу до робочого дня: деактивація системи охоронної сигналізації, підключення офісної оргтехніки та підготовка її до експлуатації, забезпечення офісу канцтоварами та витратними матеріалами;</p><p>• оформлення, прийом і відправка листів, та іншої документації;</p><p>• Оформлення необхідних документів для укладання договорів на: поставку канцтоварів, витратних матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу; технічне обслуговування та ремонт оргтехніки; з експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних та інших робіт;</p><p>• Організація діловодства офісу, прийом вхідних дзвінків та управління вихідними дзвінками, замовлення авіа - і залізничних квитків для співробітників офісу, диспетчеризацію автотранспорту;</p><p><b><br></b></p><p><b>інженер ПТО</b></p><p>Жов 2011 - Лют 2012 (5 міс)</p><p><b>ТОВ «Монолітбудмонтаж»</b> </p><p> Промышленность и Производство </p><p>посадові обов'язки:</p><p>-Погодження проектів;</p><p>• оформлення листів, та іншої документації;</p><p>• доставка і підписання документів, що стосуються проекту, тендера;</p><p>• замовлення кошторисної документації;</p><p>• вишукування цін на матеріали, використовувані в ремонтних роботах згідно проекту;</p><p>• робота з тендерним бюро;</p><p>• оформлення і складання анкети підрядника;</p><p>• збір, оформлення і підписання документів для укладення контракту, договору;</p><p>• робота з Замовниками і посадовими особами по документації,необхідної для отримання допуску на підключення електроенергії;</p><p>• робота з Замовниками і посадовими особами по документації,необхідної для укладення договору з Дніпрообленерго на поставку електроенергії;</p><p>• робота з Замовниками і посадовими особами по документації,необхідної для підключення електроенергії.</p><p><b><br></b></p><p><b>торговий представник</b></p><p>Сер 2011 - Вер 2011 (2 міс)</p><p><b>СПД Дудинець С.Н.</b> </p><p> Торговля розничная / Retail </p><p>• посадові обов'язки:</p><p>• залучення нових клієнтів;</p><p>• робота з напрацьованою базою клієнтів;</p><p>• індивідуальний підхід до клієнта (виїзд на будинок, роботу призначене місце);</p><p>• вимір зору;</p><p>• визначення міжцентрової відстані;</p><p>• підбір лінзи;</p><p>• рекламні акції;</p><p>• прямі продажі оптики.</p><p><b><br></b></p><p><b>Диспетчер такси</b></p><p>Лип 2011 - Вер 2011 (3 міс)</p><p><b>ООО «Любимое такси»</b> </p><p> Транспорт и Логистика </p><p>- прийом дзвінків від клієнтів;</p><p>- робота із замовленням;</p><p>- відправлення машини на адресу;</p><p><b><br></b></p><p><b>відділ управління персоналом, економіст</b></p><p>Гру 2010 - Тра 2011 (6 міс)</p><p><b>філія «Головне управління ПАТ Промінвестбанк в Донецькій області»</b> </p><p> HR </p><p>• оформлення особистих справ співробітників;</p><p>• ведення та облік особистих справ;</p><p>• оформлення відпускних записок;</p><p>• оформлення лікарняних листів;</p><p>• набір наказів на прийом, переклад, звільнення;</p><p>• оформлення трудових книжок на прийом, перевод, звільнення;</p><p>• видача довідок співробітникам;</p><p>• ведення інформації про інвалідів;</p><p>• ведення іншої документації.</p><p><b><br></b></p><p><b>відділ управління персоналом, економіст відділу управління персоналом</b></p><p>Чер 2007 - Тра 2011 (4 роки)</p><p><b>філія «Головне управління ПАТ Промінвестбанк в Донецькій області»</b> </p><p> HR </p><p>• оформлення особистих справ співробітників;</p><p>• ведення та облік особистих справ;</p><p>• оформлення відпускних записок;</p><p>• оформлення лікарняних листів;</p><p>• набір наказів на прийом, переклад, звільнення;</p><p>• оформлення трудових книжок на прийом, перевод, звільнення;</p><p>• видача довідок співробітникам;</p><p>• ведення інформації про інвалідів;</p><p>• ведення іншої документації.</p><p><b><br></b></p><p><b>Диспетчер такси</b></p><p>Вер 2010 - Гру 2010 (4 міс)</p><p><b>служба таксі «ВСЕГДА»,</b> </p><p> Транспорт и Логистика </p><p>- прийом дзвінків від клієнтів;</p><p>- робота із замовленням;</p><p>- відправлення машини на адресу;</p><p><b><br></b></p><p><b>Диспетчер такси</b></p><p>Лис 2009 - Лис 2010 (1 рік 1 міс)</p><p><b>транспортна кампанія «Статус»</b> </p><p> Транспорт и Логистика </p><p>- прийом дзвінків від клієнтів;</p><p>- робота із замовленням;</p><p>- відправлення машини на адресу;</p><p>- оформлення трансферу;</p><p>- замовлення готелю;</p><p>- оформлення доставок.</p><p><b><br></b></p><p><b>відділ логістики, оператор ПК</b></p><p>Лис 2006 - Тра 2007 (7 міс)</p><p><b>ДП «Асканія Дистрибьюшн Дон»</b> </p><p> Транспорт и Логистика </p><p>- оформлення заявок торгових представників;</p><p>- ведення клієнтської бази;</p><p>- складання накладних;</p><p>- складання рахунків-фактур;</p><p>- набір і ведення іншої документації.</p><p><b><br></b></p><p><b>прибиральниця офісних приміщень</b></p><p>Лис 2006 - Тра 2007 (7 міс)</p><p><b>ВАТ «Донецькоблгаз»</b> </p><p> Другое </p><p><b>інженер кафедри бухгалтерського обліку</b></p><p>Бер 2005 - Жов 2006 (1 рік 8 міс)</p><p><b>ДонНУЕТ ім. Туган Барановського</b> </p><p> Образование </p><p>- контроль за роботою комп'ютерних класів;</p><p>- проведення тестів за допомогою програми тести у студентів;</p><p>- допомога в оформленні документації для декана;</p><p>- робота в приймальні комісії;</p><p>- набір і ведення іншої документації.</p><p><b><br></b></p><p> <b>Образование</b></p> <p><b>Донецкий институт железнодорожного транспорта Украинской академии железнодорожного транспорта</b> (Донецк)</p><p>Год окончания 2006 </p><p>Автоматика и компьютерно-интегрированные технологии, специальность: «Автоматика и автоматизация на транспорте» </p><p><b>Донецкий техникум промышленной автоматики</b> (Донецк)</p><p>Год окончания 2001 </p><p>специальность: «Техническое обслуживание и ремонт электронно-вычислительной техники» </p><p><b><br></b></p><p> <b>Владение языками</b></p> <p><b>Українська</b> - вільно </p><p> <b>Курсы, тренинги, сертификаты</b></p> <p><b>Массаж</b>(Кривой Рог)</p><p>Год окончания 2020 </p><p><b>Спа салон </b><b>Spa</b><b> </b><b>Time</b></p><p><b>Зачіска-від вечірньої до стилю ВІНТАЖ</b>(Кривой Рог)</p><p>Год окончания 2019 </p><p>Школа краси Віти Гриша</p><p><b>курси «Кошторисна справа»</b>(Кривой Рог)</p><p>Год окончания 2012 </p><p>• основи кошторисної справи і ціноутворення в будів-ництві;</p><p>• розрахунок кошториса;</p><p>• перевірка і аналіз кошторисної документації;</p><p>• навички роботи з програмними комплексами (АВК-5, АС-4).</p><p><b><br></b></p><p> <b>Дополнительная информация</b></p> <p><b>Личные качества</b></p><p>Досвідчений користувач ПК, пакет програм Microsoft Office, Internet, вільне володіння усною та письмовою українською та російською мовами, англійська, французька зі словником, маю: свідоцтва-сертифікати з курсу «Кошторисна справа», оператор ПК, курси масажу.</p><p>Особисті якості: мультизадачність, легко навчаюсь, сумлінне ставлення до роботи, комунікабельність, цілеспрямованість, висока працездатність, відповідальність, прагнення до пізнання нового, старанність.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: