Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<ul><li><strong>Назва компанії: </strong>ПрАТ «ПБК «Радомишль» (виробництво пива та слабоалкогольних напоїв), Житомирська область, м. Радомишль.</li></ul><p><strong> Відділ: </strong><strong>Управління складської та транспортної логістики.</strong></p>
<p><strong>Посада: </strong>завідувач складу тари.</p>
<p><strong>Період роботи: </strong>05. 2018 – по 05.2021.</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>планування діяльності складу тари. </li><li>забезпечення оптимізації фінансових та матеріальних витрат виробництва, в частині приймання, сортування, зберігання та передачі на виробництво тари.</li><li>дотримання корпоративної культури та належного рівня трудової дисципліни працівників складу для реалізації планових та стратегічних задач. </li><li>аналіз залишків зворотної тари в мережах КР (національні мережі – такі як АТБ, Сільпо та інші), та на складах дистриб’юторів, проведення взаєморозрахунків та їх контроль в частині зворотної тари.</li><li>аналітика забезпечення тарою цеху розливу комбінату на коротко та довгостроковий період. Загальний балансовий залишок зворотної тари комбінату – більше 200 тисяч одиниць. </li><li><strong>- </strong>п<strong>роведення інвентаризацій.</strong></li><li>керівництво персоналом складу, контроль діяльності підлеглих (правильність та коректність приймання, оприбуткування, та переміщення ТМЦ), облік робочого часу підлеглих та контроль КРІ.</li></ul><p><strong>Кількість підлеглих: 13</strong><strong> чоловік.</strong></p>
<ul><li><strong>Назва компанії: </strong>ДП «Радомілк» (виробництво продуктів харчування), Житомирська область, м. Радомишль. </li></ul><p><strong>Посада: </strong><strong>бухгалтер по виробництву</strong>.</p>
<p><strong>Період роботи: </strong><strong>08</strong>. 2017 – 05.2018.</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>проведення безготівкових розрахунків в Клієнт Банках, рознесення виписок в базі 1С, облік руху готівкових коштів, авансові звіти. </li><li>виписка видаткових накладних дистриб’юторам (оптова та роздрібна реалізація готової продукції), контроль погашення дебіторської заборгованості.</li><li>щоденний контроль правильності оприбуткування і обліку сировини і матеріалів на виробництві, в т.ч. робота з давальницькою сировиною. </li><li> Проведення взаєморозрахунків із постачальниками, оформлення і проведення актів звірок по 361 та 631 рахунках. Щоденна звітність директору підприємства по вказаних вище залишках. Робота з 23, 25, 29 рахунком виробничих підрозділів. Складання та ведення специфікацій та кошторисів на ГП. </li><li>Облік ПММ на транспорті підприємства. Контроль залишків пального, раціонального використання.</li><li><strong>- </strong><strong>Проведення інвентаризацій.</strong></li><li><strong>- </strong><strong>Виконання інших вказівок головного бухгалтера. </strong></li></ul><ul><li><strong>Назва компанії: </strong>ПрАТ «ПБК «Радомишль» (виробництво пива та слабоалкогольних напоїв), Житомирська область, м. Радомишль.</li></ul><p><strong> Відділ: </strong><strong>Управління складської та транспортної логістики.</strong></p>
<p><strong>Посада: </strong>майстер складу готової продукції.</p>
<p><strong>Період роботи: </strong>09. 2016 – 08. 2017.</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>планування діяльності складу готової продукції. </li><li>забезпечення оптимізації фінансових та матеріальних витрат виробництва, в частині приймання, зберігання та відвантаження готової продукції.</li><li>дотримання корпоративної культури та належного рівня трудової дисципліни працівників складу для реалізації планових та стратегічних задач. </li><li>керівництво персоналом складу.</li></ul><p><strong>Кількість підлеглих: 45</strong><strong> чоловік.</strong></p>
<ul><li><strong>Назва компанії: </strong>ПП «Радомишльський аграрний навчально – виробничий центр» (надання послуг), Житомирська область, м. Радомишль.</li></ul><p><strong>Посада: </strong>головний бухгалтер.</p>
<p><strong>Період роботи: </strong>02. 2015 – 08. 2016.</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Ведення податкового, управлінського та бухгалтерського обліку ПП (платник ПДВ) та ФОП (єдиний податок).</li><li>Ведення кадрового обліку, штат – 18 чоловік, організація та контроль договірної роботи.</li></ul><p><strong>Кількість підлеглих: </strong><strong>4 чоловіки.</strong></p>
<ul><li><strong>Назва компанії: </strong>ПАТ «ПБК «Радомишль» (виробництво пива та слабоалкогольних напоїв), Житомирська область, м. Радомишль.</li></ul><p><strong>Посада: </strong>майстер складу готової продукції.</p>
<p><strong>Період роботи: </strong>06. 2014 – 02. 2015</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>забезпечення безперебійного виробництва, в частині організації надходження, розміщення і зберігання готової продукції.</li><li>ведення складського обліку, контроль за достовірністю ведення документообігу.</li><li>організація розвантаження та завантаження транспортних засобів (включно для країн ЄС).</li><li>керівництво персоналом складу.</li></ul><p><strong>Кількість підлеглих: 55</strong><strong> чоловік.</strong></p>
<ul><li><strong>Назва компанії: </strong>ДП «Радомілк» (виробництво продуктів харчування), Житомирська область, м. Радомишль.</li></ul><p><strong>Посада: </strong>завідувач складу.</p>
<p><strong>Період роботи: </strong>03.2013 – 06.2014</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>організація, розміщення і зберігання готової продукції.</li><li>ведення складського обліку.</li><li>організація розвантаження та завантаження транспортних засобів.</li><li>керівництво персоналом складу.</li></ul><p><strong> Кількість підлеглих: 18</strong><strong> чоловік.</strong></p>
<p><strong>Освіта</strong></p>
<ul><li><strong>Навчальний заклад: </strong>Національний університет ДПС України, м. Ірпінь, Київська область.</li></ul><p><strong>Ступінь: </strong>магістр, назва спеціальності – фінанси.</p>
<p><strong>Ступінь: </strong>спеціаліст, назва спеціальності – облік і аудит.</p>
<p><strong>Ступінь: </strong>бакалавр, назва спеціальності – економіка і підприємництво.</p>
<p><strong>Вміння та навики</strong></p>
<ul><li>Знання основ економіки, організації виробництва, праці та управління; основ трудового законодавства; правил та норм охорони праці, знання принципів формування заробітної плати, методів матеріального і нематеріального стимулювання, вміння працювати в великому колективі, навики керівництва підлеглим персоналом, вміння конкретизувати поставлені перед собою цілі та навики їх реалізації.</li></ul><ul><li>Розпочав вивчення Англійської мови в онлайн школі English Tochka Алекса Рубанова г. Санкт Петербург (englishtochka.ru).</li><li>16.07.2021р. закінчив курс Advanced Excel (Power Query и Power Pivot, формули масиву, візуалізація даних - dashboard, план-факт аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства) міжнародної бізнес школи Laba, викладач Никита Свидло - Операционный менеджер в Shell Retail Ukraine.</li></ul><p>Посилання для роботодавця:</p>
<p>my.l-a-b-a.com/ru/certificate/60f93d09da17a</p>
<ul><li>Починаю вивчати працю «Колин Друри. Управленческий и производственний учет»</li><li>24.01.2021 – закінчив навчання Start Up згідно програми: «Власна фінансова безпека. Страхування життя. Довгострокове накопичення» компанії Broker Service Group.</li><li>11.2015р. – закінчив сертифицированный курс Центра сертифицированного обучения 1С ”Использование прикладного решения “1С:Бухгалтерия 8 для Украины” Редакция 1.2.</li><li> 11.2007р. – пройшов сертифікацію Корпорації Парус з категорії: Сертифікований користувач програмного забезпечення «Парус-Підприємство 7.20»</li></ul><p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
<ul><li>Особисті якості: порядність, відповідальність, дисциплінованість, організаційні здібності, досвід роботи з великими масивами даних.</li><li>Досвід організації та проведення інвентаризації ТМЦ на підприємствах як з колективною так і індивідуальною матеріальною відповідальністю, реалізації матеріалів перевірок.</li><li>Досвід роботи з готівковими коштами.</li><li>Знання побудови та аналізу основних управлінських звітів: P&L, Cash Flow, Баланс, звіти по KPI. </li><li>ПК – досвідчений користувач (Программа 1С Бухгалтерия 8.2, MS Excel (Power Query и Power Pivot, формули масиву, візуалізація даних, план-факт аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства), Google Таблиці, Парус-Підприємство 7.20; програми: «Банк-Кліент»; Медок; 1С-Звіт, «ЛІГА» «Дозор», - програми MS Office, інтернет).</li><li>Водійські права. Авто у власності. </li><li>Бажаю навчатись новому та реалізувати здобуті навички, готовий до відряджень.</li><li>Фізично і емоційно стійкий, вимогливий як до себе так і до підлеглих. </li></ul>